אתר בניה - הבלוג

דף נחיתה – באתר או במערכת חיצונית?

אחת השאלות הנפוצות של עסקים היא – למה להקים עמוד מכירה באתר אינטרנט?
הרי יש היום מערכות חינמיות המציעות דפי נחיתה יפים, מקצועיים ופשוטים ליצירה, ללא תשלום?

זו שאלה מצוינת ובהחלט במקומה!

קודם כל נבין ממה תפקידו של דף נחיתה.

דף נחיתה הוא דף שמוביל את הגולש ליצירת פעולה שיווקית כלשהי –
קניה, השארת פרטים, קבלת מתנה דיגיטלית, הרשמה לפעילות או כל מטרה אחרת.

לדף הזה אנחנו בדר"כ ניצור תנועה משמעותית דרך ערוצי התקשרת שלנו.
נניע לעמוד מדף הפייסבוק שלנו, מקבוצות, מהפרופיל הפרטי, מאינסטגרם, מרשימת התפוצה, מגוגל ומכל ערוץ זמין אחר.

את התנועה הזו גוגל מסמן כנפח גלישה ומעניק לו חשיבות כשהוא מדרג את האתר בתוצאות החיפוש.

מכיוון שבדפים כאלה נהוג גם לבצע פעולה כלשהי –
בדר"כ, הזנת פרטים בטופס, גוגל נותן להם ערך אפילו גבוה יותר, כי הוא מזהה שבוצעה כאן פעולה (מה שנקרא בשפת במתכנתים – call to action).

ערך כזה הוא כל כך משמעותי וכשהוא מתבצע בדף חיצוני ולא באתר שלנו, אנחנו בעצם 'מבזבזים' נפח תנועה שיכולנו להשתמש בו לחזק את הנכס הדיגיטלי הזה, שהוא האתר שלנו!

בנוסף, בדפי הנחיתה באתר ניתן להטמיע קוד מגוגל ומפייסבוק, שנקרא פיקסל והוא מאפשר לעקוב אחרי הגולשים שהגיעו לאתר פעם אחד ולקדם מודעות ייעודיות אחרי שביקרו בדף הספציפי שאליו גלשו.
מה שנקרא – רימרקטינג, שזו פעולה שיווקית שמאוד מייעלת עבורנו את ההנעה של לקוחות לקניה ומוזילה את עלויות הפרסום (כי קידום ללקוח שכבר גילה עניין יגדיל את הסיכוי לקניה בעקבות החשיפה למודעה שלנו).

אז נכון, אפשר להטמיע את הפיקסל הזה גם בדפי נחיתה חיצוניים, אך אם יש לי אתר עם פיקסל, עדיף לנו, כמנהלי עסקים, לרכז את כל העבודה והמעקב אחרי לקוחות באתר אחד ממוקד ולא בדפי נחיתה המפוזרים בכל מיני מקורות נפרדים ברשת.

החלק הכיפי במיוחד בדפי נחיתה הנמצאים באתרים הוא, שאם בונים אותם במערכת מתאימה, אפשר לעצב אותם באינסוף אפשרויות, להתאים אותם בצורה מיטבית למיתוג והשפה הגרפית של העסק, לשנות ולהתאים כל אלמנט, תמונה, רקע וצבע שנרצה בצורה חופשית וזורמת.

לדוגמה אצלנו ב'אתר בניה', בדפי הנחיתה שהם חלק בלתי נפרד מהאתרים שלנו, אנחנו מטמיעים מערכת אלמנטור לעיצוב חופשי ופשוט, כך שאפשר ליצור אינסוף דפי נחיתה באינסוף אפשרויות עיצוב – בין אם בעזרת עיצוב גרפי מקצועי או בעיצוב עצמאי חופשי.

כאן אפשר לראות דוגמאות לדפי נחיתה מכירתיים כאלה –

ויש עוד המון דוגמאות!

בקיצור, אנחנו ממליצים לטפח את האתר שלנו כנכס הדיגיטלי המוביל בעסק.
לרכז את פעילות השיווק והמכירה בתוכו ופשוט ליהנות מכל התועלות שהוא מייצר לעסק שלנו.

אחרי הכל, אתר אינטרנט מקצועי מייצר לעסק כסף! פניות, קניות, רווח.
רק צריך לפעול נכון וכל זה יקרה באתר האינטרנט שלנו.

אם עדיין לא קראתם את המדריך הדיגיטלי שלנו לאתר אינטרנט שמייצר לקוחות לעסק,
הכניסו פרטים בטופס ממש פה באתר וקבלו גישה מידית!

בהצלחה והמשיכו לעקוב אחרי התכנים הכי חשובים בגלקסיה 😉
רועי צ'סנר וצוות אתר בניה

כתוב/כתבי תגובה